Como comezar este artigo se non suscitándonos as cuestións que nos roldan pola cabeza unha e outra vez.
Esta
crise afectará ao consumo da xeración dos medios? Á xeración do
consumo? Unha xeración en constante contacto coa publicidade? De verdade
pensamos que á mocidade do ``shopping´´ vai importarlle a actual crise
económica unha vez que pase?
Nós,
ante esta situación actual que enche constantemente os noticiarios con
embargos, desaloxos,sentímonos indefensos, pero quizais somos os que
menos, desde un punto de vista externo, sufrimos este problema
económico. Preocupados? O xusto somos uns inconscientes? , aventúrome a
dicir que si.
Cada
ano, peor. Somos cada vez máis pobres e estamos cada vez máis
endebedados: en España, o 21,8% dos fogares españois atópanse por baixo
do limiar de risco de pobreza. É dicir, teñen menos de 627 euros por
persoa ao mes para subsistir. O ano pasado, esta porcentaxe situouse no
20,7%.( Enquisa de Condicións de Vida do INE , Europa Press)
Pero ao a hora da verdade , quen nos prohibe ou nos permite comprar ?
Non
somos nós os que decidimos como administrar os ingresos do noso fogar,
nin os que contamos o diñeiro ao final de mes, polo tanto non existen
preocupacións ,entretémonos cunha ou dúas series da televisión mentres
outros nos arranxan os nosos problemas.
O ter os ollos pechados é moi cómodo.
Autor: Carlos Polo Rosales
No hay comentarios:
Publicar un comentario