A
hora de facer unha compra,o 30,8% dos adolescentes fíxanse no prezo do
produto; o 25,6% decídense pola estética ou deseño do produto e só o 2,5
% compra o que é útil ou necesario.7 de cada 10 mozos afirman que
acostuman mercar as cousas que están de moda,isto ocurre máis nas nenas
que nos nenos,xa que eles son un 62,7% mentres que elas un 78,1%.
As
actitudes e comportamentos máis frecuentes no momento de consumir
alimentos polos mozos son as de comparar diferentes prezos e fixarse na
calidade.Seguido polas actitudes medianamente frecuentes é fixarse na
data de caducidade,gardar o ticket de compra e ter en conta as
ventaxas.E por último,as actitudes e comportamentos menos frecuentes son
as de valorar a duración do produto,informarse das
carecterísticas,valorar a necesidade e por último fixarse na etiquetaxe.
É
importante resaltar que o 48,5% dos adolescentes non coñecen ningún
órgano ou axencia de contacto en caso de reclamación.O 44,5% sería
dirixido para a tenda onde comprou o elemento e só 2,2% dirixiríase
dirixido para o fabricante.
Finalmente,
o 55% dos adolescentes entrevistados afirman ter oído sobre medidas de
consumo responsable e 53,3% dixeron que lles gustaría ter máis
información sobre as actitudes e comportamentos que forman parte do
consumo responsable.
O
45% dos mozos nunca escoitou falar do consumo responsable,
especialmente cando se considera o volume de proxectos e actividades
realizadas nesta área, tanto de organismos públicos e privados e as escolas , profesores, empresas, etc.
Alimentos máis consumidos polos mozos:
A xuventude de hoxe en día é moi esixente, sobre os produtos que consumen na casa.Moito diso é debido á globalización e os cambios que están ocorrendo no mundo.
Moitas das nosas demandas son para a calidade e os niveis de normas polas que un produto
debe ter para ser liberado para a venda.
debe ter para ser liberado para a venda.
Diego Martínez Rodríguez
No hay comentarios:
Publicar un comentario